
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε 5 τμήματα του σχολείου, 3 Ε’ και
2 Στ’ τάξης και οι συναντήσεις όλων των τμημάτων γίνονταν πάντα Τετάρτη.

να απαντούν σε πιο πολύπλοκες ερωτήσεις
να εξηγούν απλές επιλογές με δομημένη αιτιολόγηση
να διαπραγματεύονται τη σειρά με την οποία θα μιλούν
να ακούν ενεργά και να αμφισβητούν τη συνεισφορά των άλλων
να εντοπίζουν τις ομοιότητες και τις διαφορές και να
αξιολογούν
να κατανοούν τη συνεισφορά των άλλωνκαι ως αποτέλεσμα να
συνεισφέρουν με τη σειρά τους
να εξετάζουν κείμενα για να εντοπίζουν πληροφορίες
να εξάγουν την κεντρική ιδέα και τη γενική εντύπωσή τους
να εξάγουν συγκεκριμένες πληροφορίες μέσω προσεκτικής
ανάγνωσης
Θεωρούμε ότι η πρωτοβουλία μας αυτή προσέφερε στους μαθητές
γιατί τους έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαδικασίες διαμόρφωσης
πυραμίδας ιεράρχησης αναγκών, σύναψης κοινωνικού συμβολαίου, ειδικές
ψηφοφορίες, συζητήσεις για στερεότυπα, δημιουργία αφίσας και αλλού βοηθητικού
υλικού αλλά ακόμα και σε διαδικασίες debate, μεταγνωστικές διαδικασίες που
σίγουρα θα αποφέρουν καρπούς περαιτέρω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου